Shopping och ett lyckat ridpass

Idag kändes det såå bra när jag red Faxen. Han var verkligen så himla fin och arbetsvillig! Även fast vi inte kan köra värsta dressyrpasset än så är jag väldigt nöjd med det lilla vi kunde göra. Han kändes nästan lika lätt som en fjäder i handen. Något stretig i vänster på volt, men fick känslan av att det släppte mot slutet. 
Supernöjd är jag! 
 
Förresten! Ni har väl inte missat PS of Swedens nya kollektion? Det var så snyggt att jag inte kunde undvika att bränna alla pengar. Men tusan så glad jag är! Längtar såå efter att detta ska dimpa ner i min brevlåda. Excited!! Så om vi inte är bäst så är vi ju iallafall LÄTT snyggast. Annat kan man inte säga.
 
Ni kan se detta som Faxens födelsedagspresenter. ;) Bortskämd som han är, men vad gör man inte? Jag kommer ta bilder och lägga upp på bloggen när jag har fått alla grejer. Stay tuned.
 
Som sista ord vill jag bara ge otroligt mycket cred till PS för så fin lansering av nya varor, ni har lyckats! 
 
Syrran och Faxen.
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp